FANDOM

300px

Kratos

Játékbeli információ
Becenevek: Spárta szelleme
Fehér harcos
A háború és a halál istene
Árész szolgája
Árész bajnoka
Az istenek rabszolgája
A megjelölt harcos
Eskütörő
Spártai
Az istenek gyilkosa
Világok pusztítója
Az istenek bajnoka
Atlantisz elpusztítója
Árész gyilkosa
Halandó
Argosz gyilkosa
Átkozott halandó
Bukott isten
Nem: Férfi
Szülőhely: Spárta
Faj: Félisten
Isten
Egyéb információ
Családtagok *Zeusz (Apa) †
Jelenlegi állapot: Életben van
Helyzet: Változó
A színfalak mögött
Szinkron: Terrence C. Carson
Megjelenik: God of War: Ascension
God of War: Chains of Olympus
God of War
God of War: Betrayal
God of War: Ghost of Sparta
God of War II
God of War III

Kratos a God Of War sorozat főhőse és egyben egy anti-hős. Született spártai, Kratos tartotta a hadsereg tábornoki rangját, mielőtt bosszút esküdött az Olümposziak ellen, akik elárulták őt.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Spártában született és nevelkedett, ugyanúgy ellenőrizték, mint a többi fiatalt. Több vizsgálat során, akiket alkalmasnak tartottak, spártai katonák képeztek ki, akik megbuktak, azokat a hegybe küldték, így megpecsételve a sorsukat. Kratos már fiatal korában agresszív és harcias volt, csakúgy, mint a testvére, Deimos, edzett, és arról álmodott, hogy a spártai seregbe lép, ha felnő. Egy szerencsétlen napon a várost feldúlták az Olümposzi Istenek, Árész és Athéné, és a kentaurokból álló seregük, a Megjelölt Harcost keresve. Árész, látva Deimosz anyajegyét a prófécia jeleként, elfogta őt. Ekkor harag és kétségbeesés uralkodott el Kratos-on és megtámadta az istent, hogy megmentse testvérét, de Árész egy halom fának csapta, ami egy heget hagyott a jobb szemén.

Árész a halandó ellenszegülésétől megsértve, felemelte kardját, hogy végezzen Kratos-szal, ám Athéné megállította emlékeztetve őt, hogy már megvan amit kerestek. Távozása előtt Athéna bocsánatot kért Kratostól és eltűnt a lángokban. Testvére elvesztése kitörölhetetlen nyomot hagyott Kratosban, és megfogadta, hogy soha többé nem hátrál meg. Testvére tisztelete miatt borítja testét egy tetoválás, mely az elvesztett Deimost jelképezi. Ahogy felnőtt, Kratos a spártai hadsereg megbecsült tagja lett. Feleségöl vette Lysandra-t, aki egy lányt szült neki, Kalliópé-t.

Az ambrózia küldetésSzerkesztés

Kalliopé, Kratos lánya pestis áldozata lett és gyengének ítélték, és a spártai törvény szerint, őt is bedobták egy szakadékba, és hagyták meghalni. Kratos egy véntől hallott a gyógyító elixír képességeiről, amit Ambróziának hívnak. Kratos, a lánya megmentése érdekében az ambrózia után indult, nem tudván, hogy Árész őt választotta bajnokának az istenek fogadásán. Találkozott egy gyógyítóval, aki nekiadta Apollón Lángjait, hogy segítse őt a keresésben. Az útja során rengeteg spártai csatlakozott hozzá, Nikos kapitánnyal együtt.

Találkozott Herodius-szal, Poszeidón bajnokával, és megölte őt, a seregével együtt. Miután elfoglalta a hajót, Poszeidón, Kratos iránti haragjában szabadjára engedett egy maroknyi veszélyt a tengeren, sikertelenül. Később Kratos találkozott Artemisz bajnokával, Pothia-val, őt is megölte, és az ő serege is a spártaiak áldozata lett. Félelmében, hogy Kratos az ő bajnokát, Alrik-ot is megöli, Hádész tűzvihart küldött az égen keresztül, de megbukott, ehelyett rengeteg embert megölt Kratos seregében. Eljutva az Ambróziáig, találkozott Héliosz bajnokával, akit szintén megölt.